منوی دسته بندی

امداد خودرو جماران تهران

امداد خودرو جماران - امداد خودرو ناجی

امداد خودرو جماران تهران توسط تیم مجرب و متخصصی امداد خودررو ناجی تهران بصورت شبانه روزی و همه روزه انجام می‌شود. با ما در تماس باشید تا در کسری از زمان به خودروی شما رسیدگی کنیم.

شماره امداد خودرو جماران

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو جماران

جماران نام یکی از محله های خوش آب و هوای واقع در منطقه یک تهران می‌باشد. ما تمامی نیازهای امدادخودرویی را برایتان برطرف می‌کنیم، در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو، مکانیک سیار و به طور کلی هر گونه نیاز امداد خودرو جماران با ما تماس برقرار کنید.

 

حمل خودرو جماران - امداد خودرو ناجی

 

مزایای امداد خودرو جماران

دلایلی ک نشان می‌دهد چرا ما انتخاب شما باشیم:

  • ارائه سریعترین خدمات 24 ساعته و همه روزه
  • امدادرسانی به همراه تعمیر تخصصی خودرو در محل
  • دریافت تخفیف ویژه برای کاربران وب سایت
  • قیمت ها طبق تعرفه اتحادیه

سایر مناطق تحت پوشش مجموعه شامل امداد خودرو فرمانیه ، امداد خودرو اقدسیه و… می‌باشد.

مکانیک سیار جماران 24 ساعته

ممکن است در حین رانندگی متوجه نقص جدی برای خودرویتان شوید، بهترین کار در این زمان انتقال خودرو به کناره خیابان است. تا خسارات جانی و مالی بیشتری برایتان نداشته باشد. سپس با دریافت تماس از ما مکانیک سیار جماران بخواهید تا با ابزارهای مورد نیاز برای امدادرسانی به خدمت شما عزیزان برسیم.

 

مکانیک سیار جماران - امداد خودرو ناجی

 

باتری به باتری جماران

امداد باتری جماران تهران یکی از انواع خدمات امداد خودرو جماران مجموعه ما است که نیاز بسیاری از خودروهای محله جماران را برطرف می‌کند. ریز خدمات ما شامل تعمیر، تعویض و باتری به باتری می‌باشد که توسط نیروی مکانیک مجموعه انجام می‌شود.

امداد خودرو جماران شماره تماس

تماس با ما 09196003930

حمل خودرو جماران

هنگامی که خودرویتان دچار تصادف سنگین شده و دچار ایراد فنی جدی شده است و یا اگر خودروی نمایشگاهی دارید و نیازمن به جابه جایی آن در جماران هستید، میتونین روی ما حساب باز کنید. جهت درخواست حمل خودرو جماران با ما در ارتباط باشید.

 

امداد خودرو شمال تهران

 

یدک کش جماران

یکی از انواع خودروهای تیم ما برای حمل خودرو در جماران تهران که جزو سریعترین ابزارهای امدادرسانی می‌باشد، یدک کش جماران می‌باشد. این خودرو از بروزترین ملزومات بکسل گیری خودرو بهره می‌برد.

 

یدک کش جماران - امداد خودرو ناجی

 

خودروبر جماران

خودروبر جماران یکی از خودروهای امدادگر پر تقاضای ما می‌باشد مخصوصا برای نمایشگاه ماشین ها جهت انتقال خودروهای لوکس و صفر به مقصد، جهت درخواست امداد خودروی جماران همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید.

جرثقیل سیار جماران

با دریافت تماس از مجموعه امداد خودرو ناجی، می‌توانید یک مشاوره رایگان داشته باشید. تیم امدادگر ما با توجه به نیازهای شما خودروی امدادگر مورد نیاز را برایتان ارسال می‌کند. که یکی از آنها جرثقیل سیار جماران است. 

سایر خودروهای امدادگر شامل، دکل سیار، نیسان چرخگیر و حمل خودرو با اسکیت می‌باشد.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری