منوی دسته بندی

امداد خودرو شرق تهران – یدک کش شرق تهران

امداد خودرو شرق تهران - امداد خودرو ناجی

امداد خودرو شرق تهران بصورت 24 ساعته و فوری – در صورت بروز نقص فنی و خرابی در خودرویتان کافیست از ما درخواست مکانیک سیار یا یدک کش شرق تهران داشته باشید.

شماره امداد خودرو شرق تهران

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو شرق تهران

انواع خدمات امداد خودرو شرق تهران و تعمیرات سیار در محل انجام می‌شود. تیم امداد خودرو ناجی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان آماده به خدمت شما عزیزان است. با دریافت تماس از ما امدادخودرو درخواست کنید.

امدادگران ما با دانش مکانیکی هستند و در صورت امکان مشکل خودروی شما را در محل برطرف می‌کنند و در صورت نیاز خودرویتان را به نزدیک ترین مکانیکی منتقل می‌کنند.

همچنین می‌توانید با ارسال لوکیشن خود در واتساپ به ما در سریع پیدا کردنتان کمک خواهید نمود.

مزیت‌های امداد خودرو شرق تهران امداد خودرو ناجی

  • امداد رسانی شبانه روزی و همه روزه
  • دریافت تخفیف برای کاربران سایت امداد خودرو ناجی
  • امدادرسانی به همراه خدمات مکانیکی در محل
  • دارنده مجوز حمل و امداد خودرو

 

حمل خودرو شرق تهران - امداد خودرو ناجی

 

حمل خودرو شرق تهران

حمل خودرو شرق تهران در سریع ترین زمان ممکن و بصورت شبانه روزی توسط تیم امداد ناجی، امدادگران ما با حضور فعال در منطقه شرق تهران می‌توانند بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ارائه بدهند.

حمل انواع خودروی تصادفی، معیوب، صفر و لوکس پذیرفته می‌شود. برای درخواست امداد خودرو همین حالا با ما در تماس باشید.

مکانیک سیار شرق تهران

یکی از خدمات امداد خودرو تهران شرق امداد خودرو ناجی، مکانیک سیار شرق تهران می‌باشد. این یعنی در صورت بروز مشکل در خودروی شما، همیشه نیاز به حمل خودرو با یدک کش نیست و گاهی با عیب یابی و تعمیر خودرو در محل خودروی شما تعمیر می‌شود.

برای درخواست تعمیر خودرو در محل، کافیه با دریافت تماس، مشکل خودروی خود را با ما در میان بگذارید. تا در صورت نیاز قطعه یدکی موردنظرتان تهیه شود.

در ادامه انواع خودروهای امدادگر را برای حمل را معرفی خواهیم نمود، هر کدام از خودروهای ویژگی مخصوص به خود را دارد که با توجه به نیاز و شرایط شما خدمت رسانی انجام می‌شود:

یدک کش شرق تهران

یدک کش شرق تهران یکی از سریعترین خودروهای امدادگر می‌باشد. انواع خودروهای امدادگر با توجه به نوع استفاده و موقعیت حمل خودرو انتخاب می‌شود.

امداد خودرو ناجی از بروزترین تجهیزات برای حمل خودروی شما استفاده می‌کند تا بدون هیچ آسیبی خودروی شما به مقصد منتقل بشود.

 

یدک کش شرق تهران - امداد خودرو ناجی

 

جرثقیل امداد خودرو شرق تهران

جرثقیل حمل خودرو شرق تهران یکی از خدمات پر استفاده امدادخودرو شرق تهران می‌باشد. و در اغلب خودروهای سنگین به دلیل وزن بالای آن از جرثقیل سیار برای حمل آن استفاده می‌شود.

خودرو بر شرق تهران

یکی از مطمئن ترین خودروها برای حمل خودرو شرق تهران استفاده از خودروبر شرق تهران است. امدادگران ما به دلیل استقرار در منطقه شرق تهران، می‌توانند در اسرع وقت برای امدادرسانی به محل شما حضور پیدا کنند.

امداد ایران خودرو شرق تهران انواع خدمات امدادخودرویی را به شما ارائه می‌دهد. اغلب مواقع مشکلات فنی خودروی شما در محل برطرف می‌شود و نیاز یبه بکسل و انتقال خودروی شما تعمیرگاه نیست.

کفی خودروبر شرق تهران

یکی از پر تقاضاترین خدمات حمل خودرو شرق تهران ما، کفی خودروبر شرق تهران است. با استفاده از این خدمت می‌توانید از حمل خودرویتان با امنیت بالا را تجربه کنید.

ما انواع خودروهای داخلی و خارجی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم. که یکی از رایج ترین آن امداد خودرو مدیران خودرو شرق تهران می‌باشد.

امداد باتری شرق تهران

یکی از مهمترین خدمات امداد خودرو سیار در شرق تهران امداد خودرو ناجی، امداد باتری شرق تهران است. سیستم برقی خودرو میتوان گفت از مهمترین بخش هر خودرویی به حساب می‌آید و در صورت بروز نقص فنی و مشکل لازمه تا توسط مکانیک سیار عیب یابی و برطرف بشه.

 

مکانیک سیار شرق تهران - امداد خودرو ناجی

امدادگران ما به تجهیزات کامل برای خدمات مکانیکی، آماده به خدمت شما عزیزان می‌باشند. در صورت نیاز خودریتان باطری به باطری می‌شود و در صورت نیاز خودرویتان به نزدیک ترین مکانیکی منتقل می‌شود.

7emdad36h وب‌سایت

‫2 نظر

  • ناهید گفت:

    تشکر میکنم از امداد ناجی کمتر از ۱۰ دقیقه برام مکانیک ارسال کردن و ماشین من تو اتوبان تعمیر کردن.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس فوری