منوی دسته بندی

امداد خودرو شمال تهران – یدک کش شمال تهران

امداد خودرو شمال تهران - امداد خودرو ناجی

امداد خودرو شمال تهران بصورت 24 ساعته و همه روزی توسط تیم امداد خودرو ناجی در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. کلیه خدمات امدادرسانی از جمله حمل و مکانیک سیار شمال تهران پذیرفته می‌شود.

شماره امداد خودرو شمال تهران

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو شمال تهران

با بیش از یک دهه تجربه افتخار این را داریم تا بهترین کیفیت و خدمات امداد خودرو شمال تهران را به شما ارائه دهیم. در صورتی خودروی شما در منطقه شمال شهر تهران دچار مشکل یا خرابی شده می‌توانید از ما درخواست یدک کش شمال تهران را داشته باشید.

امدادگران مجرب ما با دانش فنی خودرو هستند و تا حد امکان خودرویتان را در محل تعمیر می‌کنند. همچنین در صورت نیاز خودرویتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می‌کنند، با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت برایتان خودروی امدادگر ارسال کنیم.

 

مکانیک سیار شمال تهران - امداد خودرو ناجی

 

مزایای خدمات امداد خودرو ناجی:

  • امدادخودروی 24 ساعته و همه روزه
  • امدادگران مکانیک و ماهر
  • امکان تخفیف ویژه برای کاربران سایت
  • دارنده مجوز امدادخودرو شهر تهران

امداد خودرو شبانه روزی شمال تهران

مکانیک سیار شمال تهران

یکی از خدمات مهم تیم امداد خودرو در شمال تهران امداد خودرو ناجی، مکانیک سیار شمال تهران است. امدادگرا ما با دانش فنی و مکانیکی هستند و در صورت بروز اختلال در خودرویتان می‌توانند مشکل را در محل شما عیب یابی و تعمیر کنند.

در صورت نیاز به مکانیک سیار تهران شمال، کافیه با ما تماس داشته باشید و ایرادات خودروی خود را با ما در میان بگذارید. با اینکار امدادگر ما با تهیه قطعه یدکی مورد نیاز به لوکیشن شما حضور پیدا می‌کند.

شماره امداد خودرو شمال تهران

تماس با ما 09196003930

 

شماره امداد خودرو شمال تهران - امداد خودرو ناجی

 

حمل خودرو شمال تهران

حمل انواع خودروی خارجی، ایرانی، تصادفی، معیوب، کارکرده، صفر و…  توسط ما پذیرفته می‌شود. امدادگران ما از بهترین تجهیزات برای حمل خودروی شما استفاده می‌کننده تا بدون هیچ گونه آسیبی خودرویتان به مقصد منتقل شود.

برای درخواست حمل خودرو شمال تهران با ما تماس برقرار کنید. همچنین می‌توانید با ارسال لوکیشن خود برای ما در واتساپ به پیدا کردن آسان تر خود کمک کنید.

یدک کش شمال تهران

برای حمل خودرو شمال تهران از خودروهای یدکی مختلفی استفاده می‌شود و این با توجه به نوع استفاده شما و نیاز توسط امدادگران ما انتخاب می‌شود. یکی از خودروهای پر استفاده ما یدک کش شمال تهران است که از سرعت حمل و قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

در ادامه با ما همراه باشید تا سایر خودروهای امدادگر را به شما معرفی کنیم.

 

یدک کش شمال تهران - امداد خودرو ناجی

 

خودروبر شمال تهران

خودروبر شمال تهران هم یکی از بهترین خودروهای امدادگر ما می‌باشد که از کیفیت حمل بالایی برخوردار است و معمولا برای خودروهای تصادفی و نمایشگاهی از این خودرو برای انتقال استفاده می‌شود.

جرثقیل سیار شمال تهران

یکی از انواع خودروهای امدادگر که از قدرت بالایی برخوردار است جرثقیل سیار شمال تهران می‌باشد. برای استفاده از بکسل و یا دکل خودرو شمال تهران کافیه با ما در تماس باشید.

امداد باتری شمال تهران

یکی از انواع خدمات مکانیک سیار شمال تهران امداد ناجی، امداد باتری شمال تهران می‌باشد. سیستم برقی خودرو به دلیل اهمیت بالای آن نیازه تا همیشه سرویس و سالم باشه و در غیر این صورت ممکن است خودروی شما به درستی کار نکند و حتی نتواند روشن بشود.

پنچرگیری سیار شمال تهران

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای همه پیش بیاید پنچر شدن خودرو است، زمانی که زاپاس خودرو و یا لوازم مورد نیاز برای تعویض زاپاس را نداشتید می‌تونین با اطمینان خاطر با ما تکیه کنید. در صورت نیاز میتونین از پنچرگیری سیار شمال تهران ما استفاده کنید.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری