منوی دسته بندی

امداد خودرو اقدسیه + مکانیک سیار اقدسیه

امداد خودرو اقدسیه - امداد خودرو ناجی

امداد خودرو اقدسیه تهران بصورت فوری با دریافت یک تماس، کلیه خدمات امدادی از جمله مکانیک سیار اقدسیه ، جابه جایی و حمل خودرو اقدسیه شهر تهران 24 ساعته انجام می‌شود.

شماره امداد خودرو اقدسیه

تماس با ما 09196003930

خدمات امداد خودرو اقدسیه

اقدسیه یکی از محله های شمال شرق تهران است و واقع در منطقه 1 شهرداری شهر تهران است. در صورتی که اتومبیل شما در خیابان اقدسیه دچار خرابی شده است کافیه با دریافت تماس از ما امداد خودرو اقدسیه بخواهید. در ادامه سایر خدمات مجموعه را به شما خواهیم گفت.

 

یدک کش اقدسیه - امداد خودرو ناجی

 

مزایای امداد خودرو اقدسیه

  • خدمات امدادرسانی بصورت تمام وقت و بدون تعطیلی
  • صرفه جویی در زمان هزینه هایتان
  • تخفیف ویژه‌ی کاربران سایت امداد خودرو ناجی
  • عیب یابی و تعمیر خودرو در محل بصورت تخصصی

مکانیک سیار اقدسیه تهران

با استفاده از مکانیک سیار اقدسیه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، چرا که نیازی به حمل خودرویتان به تعمیرگاه نیست. تعمیرات سیار اقدسیه تهران بصورت تخصصی توسط تیم فنی امداد خودرو ناجی انجام می‌شود، همچنین در صورت نیاز به بررسی بیشتر خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می‌شود.

برای درخواست مکانیک امداد خودرو در اقدسیه شهر تهران همین حالا با ما تماس برقرار کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به لوکیشن شما حضور پیدا کنیم. ما سریع ترین خدمات امداد خودرو شمال تهران را برایتان فراهم خواهیم کرد.

 

امداد خودرو در اقدسیه - امداد خودرو ناجی

 

امداد باتری اقدسیه

در زمانی که مشکلات باتری برای خودروی شما رخ داده است. از ما تقاضای امداد باتری اقدسیه را داشته باشید. مشکلاتی از قبیل خالی شدن باطری نیازمند به خدمات باتری به باتری است و همچنین در صورت نیاز لازم است تا باتریتان سرویس و یا حتی تعویض بشود. مکانیک سیار اقدسیه هر گونه مشکلات فنی را در خودروی شما برطرف می‌کند.

شماره امداد خودرو در اقدسیه

تماس با ما 09196003930

حمل خودرو اقدسیه

جابه جایی و حمل آسان خودروی شما توسط ابزار آلات بروز تیم ما انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نقص فنی در خودرویتان از حرکت در مسیر جلوگیری کنید تا خسارات بیشتری به خودرویتان وارد نشود. حمل خودرو اقدسیه تهران بصورت همه روزه و تمام وقت انجام می‌شود، برای درخواست همین حالا با ما در تماس باشید.

یدک کش اقدسیه تهران

یکی از انواع خودروهای امداد خودرو اقدسیه که بیشترین استفاده را در مجموعه ما دارد، نیسان یدک کش می‌باشد. امدادگران ما بصورت فعال آماده به خدمت شما می‌باشند، جهت درخواست همین حالا با ما در تماس باشید.

لینک مرتبط: خدمات امداد خودرو کاشانک ، امداد خودرو آجودانیه ، امداد خودرو پاسداران

خودروبر اقدسیه تهران

خودروبر اقدسیه به همراه راننده متخصص را می‌توانید از ما خوستار باشید. استفاده از خودرو برها جزو امن ترین روش ها برای حمل خودروی شما می‌باشد. جهت درخواست امدادخودرو اقدسیه همین حالا با ما تماس داشته باشید.

 

شماره امداد خودرو در اقدسیه - امداد خودرو ناجی

 

جرثقیل سیار اقدسیه

تیم ما از بروزترین تجهیزات امدادگر استفاده می‌کند تا بهترین کیفیت حمل خودرو را تجربه کنید. جرثقیل سیار خیابان اقدسیه تهران مناسب برای انواع خودروی داخلی و خارجی می‌باشد، این خودرو به راحتی هر خودروی سنگین و سبک وزنی را می‌تواند منتقل کند چرا که دارای نیروی کششی قدرتمندی است که تمامی خودروها را می‌تواند در کسری از زمان جا به جا کند.

نیسان چرخگیر اقدسیه

یکی دیگر از خودروهایی که از امنیت بالایی برخوردار است و در سریعترین زمان ممکن خودرویتان را می‌تواند حمل بکند، خودروهای چرخگیر اقدسیه است است. جهت درخواست حمل خودرو اقدسیه با کارشناسان ما در تماس باشید.

ما به کلیه مناطق بالاشهر تهران خدمات دهی داریم و تیم ما به صورت 24 ساعته در مناطق مختلف مستقر است. در صورتی که به امداد خودرو در اقدسیه نیازمند هستید با ما تماس بگیرید تا برایتان یک نیروی امدادگر اعزام کنیم.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری