منوی دسته بندی

امداد خودرو آجودانیه تهران – یدک کش آجودانیه

امداد خودرو آجودانیه - امداد خودرو ناجی

جهت درخواست امداد خودرو آجودانیه تهران با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان به خودروی شما عزیزان رسیدگی کنیم. امدادرسانی شامل ارسال یدک کش و مکانیک سیار آجودانیه می‌باشد.

شماره امداد خودرو آجودانیه

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو آجودانیه

آجودانیه تهران یکی از محله های اعیان نشین و لوکس شهر تهران می‌باشد و در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. ما کلیه نیازات امداد خودرو آجودانیه را برایتان فراهم می‌کنیم. در ادامه به معرفی ریز خدمات ما در این منطقه می‌پردازیم.

 

یدک کش آجودانیه - امداد خودرو ناجی

 

مزایای امداد خودرو آجودانیه

دلایلی که نشان می‌دهد که چرا ما انتخاب اول شما باشیم:

  • خدمات 24 ساعته و همه روزه
  • حمل خودروی شما به همراه تعمیر در محل خودروی شما
  • تخفیف برای کاربران سایت
  • صرفه جویی در هزینه هایتان

با دریافت تماس و درخواست تعمیر و یا حمل خودرو آجودانیه در کسری از زمان به لوکیشن شما نیرو اعزام خواهیم کرد. سایر خدمات تحت پوشش امداد خودرو ناجی شامل امداد خودرو میرداماد تهران ، خدمات امداد خودرو پاسداران و… می‌باشد.

مکانیک سیار آجودانیه

سرویس و تعمیر خودرو در محل یکی از بهترین راه ها در زمان بروز نقص فنی در خودرویتان است، چرا که نیاز شما برای انتقال به تعمیرگاه و حمل خودرویتان را برطرف می‌کند. جهت دریافت مشاوره رایگان برای مکانیک سیار آجودانیه همین حالا با ما در تماس باشید.

امداد باتری آجودانیه

مشکلات فنی از جمله خرابی سیستم برقی خودرو یکی از مشکلاتی است ممکن است برای هر راننده ای رخ بدهد، کلیه خدمات باتری به باتری، تعویض و نصب باتری خودرو تحت پوشش خدمات ما می‌باشد. با دریافت تماس از ما امداد باتری آجودانیه دریافت کنید.

 

مکانیک سیار آجودانیه - امداد خودرو ناجی

 

حمل خودرو آجودانیه

حمل خودرو آجودانیه یکی از پر تقاضا ترین خدمات امدادی مجموعه امداد خودرو ناجی است که در زمانی که خودروی شما قابل تعمیر در محل نباشد و یا به هر دلیلی نیازمند به حمل به نزدیکترین تعمیرگاه داشته باشد میتونین از ما کمک درخواست کنید.

امدادگران ما با توجه به شرایط خودروی شما و نیازتان خودروی مد نظرتان را برای حمل خودرو اعزام خواهند نمود.

نیسان یدک کش آجودانیه

خودروهای تصادفی و معیوب را با استتفاده از یدک کش آجودانیه می‌توانیم به هر نقطه ای از تهران و یا خارج از تهران منتقل کنیم. یدک کش دکل دار و یا چرخگیر از متداول ترین آنها می‌باشند. با ما تماس برقرار کنید تا در کسری از زمان برای شما یدک کش اعزام کنیم.

لینک مرتبط: امداد خودرو دارآباد

خودروبر آجودانیه تهران

ما بصورت مستمر و همه روزه خدمات امداد خودرو آجودانیه تهران را ارائه می‌دهیم که یکی از انواع خودروهای ما خودرو بر می‌باشد. خودروبر آجودانیه یکی از مطمئن ترین خودروهای امدادگر است که کاربرد فراوانی برای دارندگان نمایشگاه ماشین دارد که برای حمل خودروی صفر کیلومتر و لوکس استفاده می‌شود.

جرثقیل سیار آجودانیه

در زمان بروز تصادف شدید و یا افتاد خودرو داخل گودال و یا هر گونه گیر افتادن خودرویتان در جایی، لازم است تا با جرثقیل آجودانیه تهران آن را به مقصد دلخواهتان حمل کنیم. این خودرو مناسب برای حمل خودروی سنگین وزن می‌باشد چراکه از نیروی کششی خوبی برخوردار است.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری