منوی دسته بندی

امداد خودرو تهرانپارس تهران – یدک کش تهرانپارس

امداد خودرو تهرانپارس - امداد خودرو ناجی

کلیه خدمات امداد خودرو تهرانپارس در تهران بصورت فوری و شبانه روزی انجام می‌شود. در صورتی که خودرویتان در تهرانپارس تهران به مشکل خورده با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای خدمت رسانی به محل شما امدادگر بفرستیم.

شماره امداد خودرو تهرانپارس

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو تهرانپارس

در امداد خودرو شرق تهران یکی از منطقه‌های مهم شهر تهران، تهرانپارس است که مناطقی همچون پارک لویزان، مرکز خرید پارسیان و… را شمل می‌شود. این محله قدیمی شهر تهران به دلیل بافت فرسوده و تردد بالا ممکن است خودروی شما را دچار نقص فنی و مشکلات مربوط به جلوبندی بکند.

کلیه خدمات امداد خودرو تهرانپارس از جمله حمل خودرو تهرانپارس و خدمات تعمیر درمحل پذیرفته می‌شود. در ادامه به ریز خدمات امداد خودرو ناجی خواهیم پرداخت.

مکانیک سیار تهرانپارس

مکانیک سیار تهرانپارس یکی از خدمات مهم امداد خودرو ناجی است. در زمان خرابی خودرو در حرکت، همیشه نیازمند به حمل خودرو نیست، بلکه گاهی با عیب یابی و تعمیر خودرو در محل مشکل برطرف می‌شود.

در صورت نیاز به امدادخودرو تهرانپارس با ما در تماس باشید و مشکلات فنی خودرویتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید، تا در صورت نیاز با تامین قطعه یدکی مورد نیاز به محل شما حضور پیدا کنیم.

 

مکانیک سیار تهرانپارس - امداد خودرو ناجی

 

حمل خودرو تهرانپارس

حمل خودرو تهرانپارس در اسرع وقت و بصورت 24 ساعته انجام می‌شود. تیم امداد خودرو ناجی به دلیل حضور فعال در منطقه تهرانپارس می‌تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به لوکیسن شما حضور پیدا کند و خودروی شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه و یا مقصد مورد نظر منتقل کند.

همچنین با ارسال لوکیشن خود در واتساپ برای ما می‌توانید به ما کمک کنید تا سریع‌تر به موقعیت شما حضور پیدا کنیم. امدادگران ما دارای دانش فنی و مکانیکی هستند و برای خدمات مکانیک سیار تهرانپارس می‌توانید از ما کمک بخواهید.

یدک کش تهرانپارس

یکی از خودروهای امدادگر تیم امداد خودرو ناجی، یدک کش تهرانپارس است. که از سرعت و کیفیت حمل بالایی برخوردار است. ما با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه حمل و مکانیکی به ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم. برای درخواست حمل خودرو تهرانپارس با ما در تماس باشید.

تماس با ما 09196003930

انواع خودروی تصادفی، معیوب، صفر، کارکرده، نمایشگاهی و لوکس تحت پوشش حمل خودروی امداد ناجی در تهران می‌باشد.

 

یدک کش تهرانپارس - امداد خودرو ناجی

 

خودروبر تهرانپارس

از انواع خودروهای امدادگر میتوان به حمل خودرو تهرانپارس که از کیفیت و قدرت حمل بالایی برخوردار است، اشاره کرد. خودرو بر تهرانپارس می‌باشد. ما بروز ترین تجهیزات را در خودورهای خود برای انتقال خودروی شما استفاده می‌کنیم تا خودروی معیوب شما بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد منتقل شود.

جرثقیل سیار تهرانپارس

جرثقیل سیار تهرانپارس تهران از انواع خودروهای امدادگر امداد خودرو ناجی می‌باشد. و معمولا برای خودروهای سنگین و تصادفی از این خودرو استفاده می‌شود. در صورت نیاز به امداد خودرو تهرانپارس همین حالا به ما در تماس باشید.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری