منوی دسته بندی

امداد خودرو تجریش تهران – یدک کش تجریش

امداد خودرو تجریش - امداد خودرو ناجی

کلیه امداد خودرو تجریش تهران بصورت فوری و 24 ساعته پذیرفته می‌شود. امداد خودرو ناجی با بیش از 15 سال سابقه درخشان، بهترین یدک کش و مکانیک سیار تجریش را به شما ارائه می‌دهیم. برای درخواست امدادخودرو با ما در تماس باشید.

شماره امداد خودرو تجریش

تماس با ما 09196003930

امداد خودرو تجریش

میدان تجریش یکی از محله‌های پر طرفدار و محبوب شمال شهر تهران می‌باشد. در صورتی که خودرویتان در این محل دچار خرابی و نقص فنی شده است کافیه از ما درخواست امداد خودرو تجریش تهران را داشته باشید تا در اسرع وقت به محل شما حضور پیدا کنیم.

تیم امداد خودرو ناجی به دلیل حضور فعال در منطقه شمال تهران به سریع ترین امداد خودرو شمال تهران تبدیل شده است. در ادامه به ریز خدمات تیم امداد خودرو ناجی خواهیم پرداخت.

مکانیک سیار تجریش

مکانیک سیار تجریش تهران یکی از خدمات پر اهمیت و ارزنده امداد خودرو ناجی است. در زمان نقص فنی ماشین در حین رانندگی همیشه لزومی به انتقال خودروی شما نیست، بلکه گاهی اوقات با بررسی و تعویض قطعه خودرو در محل می‌توان تا حد زاید خودرو را تعمیر کرد.

 

یدک کش تجریش - امداد خودرو ناجی

 

حمل خودرو تجریش

امداد خودرو نزدیک به تجریش می‌تواند برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن خودروی امدادگر ارسال کند. تیم امدادخودرو ناجی به دلیل استقرار 24 ساعته در این منطقه می‌تواند سریعترین خدمات حمل خودرو تجریش را به شما ارائه دهد.

حمل خودوری شما به نزدیکترین تعمیرگاه خودرو و یا هر لوکیشن مد نظتان در تهران و یا خارج از شهر امکان پذیر می‌باشد، با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما 09196003930

یدک کش تجریش

بهترین یدک کش تجریش تهران را از ما بخواهید. چرا که تیم امدادگر ما با استفاده از ابزار مجهز و مدرن به سالم ترین شکل ممکن خودروی شما را به مقصد حمل می‌کند.

 

امداد خودرو شمال تهران

 

دکل تجریش

خودروهای دکل سیار تجریش می‌تواند به بسیاری از امورات امدادی شما رسیدگی کند. چراکه از انعطاف پذیری بالا و جهت گیری برای حمل و یا خارج کردن ماشین از گودال کاربرد بسیاری دارد.

 

مکانیک سیار تجریش - امداد خودرو ناجی

 

جرثقیل تجریش

حمل خودرو تجریش تهران با خودروهای مختلفی انجام می‌شود که یکی از خودروهای پر تقاضا جرثقیل سیار تجریش است. زمان تصادف شدید و هنگام انتقال خودروهای سنگین پیشنهاد می‌شود که حتما از جرثقیل یدک کش استفاده شود.

امداد باتری تجریش

یکی از خدمات امداد خودرو محدوده تجریش امداد خودرو ناجی، خدمات باطری به باطری و تعمیر سیستم برقی خودرو در محل می‌باشد. در صورتی که باتری خودروی شما آسیب دیده برای امداد باتری تجریش با ما تماس داشته باشید.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری