منوی دسته بندی

امداد خودرو همت تهران – یدک کش تهران

امداد خودرو همت - امداد خودرو ناجی

ارائه کلیه خدمات امداد خودرو همت شهر تهران بصورت 24 ساعته و همه روزه توسط مجموعه با تجربه و متخصص امدادخودرو ناجی، در هر نقطه از اتوبان همت که هستید، میتونین از ما یدک کش یا مکانیک سیار همت درخواست کنید.

شماره امدادخودرو شهید همت

تماس با ما 09196003930

در سریعترین زمان ممکن از ما خدمات دریافت کنید.

 

امداد خودرو همت غرب - امداد خودو ناجی

 

خدمات امداد خودرو همت

بزرگراه شهيدهمت یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی شهر تهران می‌باشد، در صورتی که خودروی شما به هر دلیلی در این اتوبان دچار ایرادات فنی شده کافیه از خدمات امداد خودرو همت مجموعه ما استفاده کنید. سایر مناطق تحت خدمت رسانی ما شامل امداد خودرو اتوبان صدر و… می‌باشد.

انواع خطوط تحت پوشش امدادرسانی:

  • امداد خودرو همت غرب
  • امداد خودرو همت شرق

مزایای امداد خودرو اتوبان همت

برخی از مهم ترین مزایای مجموعه ما که نشان می‌دهد چرا ما بهترین خدمات را ارائه می‌کنیم:

  • خدمات شبانه روزی و امداد خودرو فوری همت
  • حمل خودرو به همراه مکانیک سیار
  • صرفه جویی در هزینه و زمان تان
  • دارنده مجوز امداد شهر

 

امداد خودرو اتوبان همت - امداد خودرو ناجی

 

مکانیک سیار همت تهران

مکانیک سیار همت یکی از پرکاربردترین خدمات ویژه‌ی ماشین های معیوب است چرا  که بدون نیاز به حمل خودرویتان آنرا در محل عیب یابی و سرویس خواهیم نمود تا هم در هزینه هایتان صرفه جویی شود و هم اینکه وقت خود را هدر ندهید برای حمل خودرو به تعمیرگاه.

با ما تماس بگیرید و مشکلات خودروی خود را با ما در میون بزارید تا بهترین راهکار رو بهتون بدیم تا از خسارت بیشتر جلوگیری بشه و اینکه در صورت نیاز قطعه یدکی مورد نیازتان را برایتان تامین کنیم.

لینک مرتبط: خدمات امداد خودرو مدرس

امداد باتری همت

تعویض قطعه مصرفی، تعمیر و سرویس ماشین از خدمات مهم مکانیک سیار همت می‌باشد، علاوه بر این ها ما خدمات امداد باتری همت را به شما عزیزان ارائه می‌دهمی که شامل باتری به باتری، تعویض و تعمیر باتری در اتوبان همت می‌شود.

حمل خودرو همت

بالاترین کیفیت حمل خودرو اتوبان همت را از ما بخواهید، با بیش از یک دهه تجربه درخشان قادریم تا با استفاده از خودروهای امدادگر بروز بهترین خدمات را برای شما تامین کنیم.

در ادامه سایر خودروهای امدادگر را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود، هر خودرو با توجه به شرایط مورد نیاز شما انتخاب می‌شود.

 

یدک کش همت - امداد خودرو ناجی

 

یدک کش همت

نیسان یدک کش همت غرب و شرق تهران را از ما بخواهید، مجموعه ما با حضور فعال در این بزرگراه می‌تواند سریعترین یدک کش ها را در اختیار شما قرار دهد. خدمات ما بصورت همه روزه و بدون تعطیلی انجام می‌شود. برای درخواست حمل خودرو همت با ما در تماس باشید.

جرثقیل سیار همت

در زمانی که خودروهای سنگین قادر به حرکت نیست و یا اینکه خودرو داخل گودال گیر افتاده است، لازم است تا از خودروی امدادگر با قدرت کشسانی بالا استفاده کنیم، که این امکان را از جرثقیل سیار همت می‌توانید دریافت کنید.

خودروبر همت

یکی از خودروهای پرطرفدار برای جابه جایی هر خودرویی استفاده از خودرو بر است که بدون هیچ گونه اتصال اضافه ای خودروی شما را به مقصد منتقل می‌کند، برای درخواست خودروبر همت تهران همین الان با ما در تماس برقرار کنید و امداد خودرو بزرگراه همت بخواهید.

7emdad36h وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری